Sunday, October 2, 2011

Mimpi

Bgun2 pagi dah macam nk berkarok. hikhik. Tp, tahukah anda bahawasanya saya TAK AKAN karok bersama kwn2 saya kecuali MY GEE? malu la nk karok dpn drg. Lgpun, suara kan aurat. hahaha. (dan dan ausz, dan dannnnnn ;p)
Sebenarnya, aku bgn bgn pagi and update blog bkn sb nk ckp psal karok. Aku nak ckp psl mimpi. Aku tak tau kenapa. Roh aku ni suka berjalan bila aku tidur. Tak reti ddk diam. Same goes to my jasad la sebenarnya. Cuma jasad dh byk menyendiri sb nk berjalan perlu byk ongkosnya. heeeeee. Eh, aku cm ngarut jap.
Sambung balik cerita pasal mimpi. Aku tak tau
kenapa. Semenjak, dua menjak ni aku asyik mimpi pasal die je. Tak pasal die, mesti pasal family die. Kenapa weyh? Aku mmg tak tipu and aku sebenarnya tak pandai menipu pun. Aku takkan la mimpi setiap hari tp, aku mimpi EVERY WEEK! PORKE! Everytime i woke up, mesti hati panas. Tak pun, hati sedih and rindu. Kenapa ni. Tau tak penat sbenarnya mimpi bnde yg sama. Ke sebenarnya roh aku yg gatal? hmmmmmmmmmmmm.
Mimpi terbaru aku, dia tidur kat umah aku. Aku jmpe mak die lagi and die plak dh jmpe family aku. Best starting but at the end, die ajak kluar sama2 tp die nk tunggu sorang AWEK dlu bru nk kluar. Nmpk tau aku frust kat situ. Nampak tak? Dalam mi
mpi, aku mmg tak nanges and aku bgn pun still tak nanges. Mungkin, aku dh penat nk nanges pasal die kot. Dah setahun kan? Die pun dh ade life bru. So ausz, MIMPI HANYALA MAINAN TIDUR.
ok, bye.
p/ s = aku mimpi family die ni. :(

No comments: