Wednesday, October 5, 2011

Bandung

Air Bandung was my favorite! But now, air suam je menjadi peneman hidup di Segamat :D
Ok, direct pls ausz., direct. haha
Actually, last week me and family went a short holiday. We bought da tix since last year. RM28 prgi balik per person! murah ok. sumpah murah. lg murah dr tix from Segamat ke KL. Thanks to Air Asia. :D But, disebabkan bandung ni aku terpaksa meninggalkan kelas selama 2 hari. Minta maf ye all my lecturers ;)
Bandung was awesome! First time ikut my family berholiday with families. Ya, families. Means, my ibu (maksu) and family, pak ndak n makndak n lastly chaq. 16 of us. Berjalan and my pt abes cmtu je. Now im officially BROKE! Takde duit langsung! Sad for me. :(
About souvenir, mmg aku tk cukup duit nk beli smua org souvenir. I dont understand y certain ppl tak faham aku ni kekurangan duit. Klau drg bg duit kat aku, tkpe la jugak. Drg pesan mulut je, duit? YANG HADOOOOO. Aku ngaku. Masa g Kuching, mmg rezeki aku melimpah luah but masa aku g Bandung, aku ade duit pt je! Takkan aku nk abeskan semuaaaa duit pt aku utk korang? And korang ade beli pape kat aku? TKDE KAN? my sis said it to me, "Takkan la everytime ausz g holiday wajib beli kat kwn? abestu ausz xdpt pape?". Bila pk balik, mmg btol ckp my sis. If everytime aku holiday kene abeskan duit kat kwn, nnti aku dpt apa? Tkde apa. And bila aku ssh kat segamat, sapa nk tlg aku bg duit? NOBODY! mesti bg pinjam bkn bg DUIT!
Lagi lama aku update psl souvenir, aku bengang. And for those yg dpt souvenir frm me, sy bkn ckp psl kalian semua ok? dun get me wrong. Peace no
WAR :D
p/s=Trans Studio. Better pergi next year. Byk game tak buka lg :(

No comments: