Thursday, September 8, 2011

Syawal 2011

Seperti blogger2 yg lain, aku pun nak jugak post entry pasal raya. ehe! sejujur-jujurnya, raya aku tahun ni paling hampeh.
Raya aku umpama berholiday semata-mata. My sis and my bro beraya di rumah mentua. So makin berkurangan la ahli anggota keluargaku. Raya tahun ni jugak aku x beli pun bju raya seperti mana org lain beli. Aku xde langsung barang raya. Family aku pun x pakai baju sama color mcmana family leen and ween buat. Nampak tak bosannyaaaaa raya aku tahun ni.
Raya tahun ni jugak first time buat aku raya di perantauan. First time kami sekeluarga (parents + anak2 dara) beraya di Langkawi. Selamat ade cousin mak. Die sorang je la yg kiteorg visit pun kat Langkawi tu. Raya aku mmg abes masa di shopping mall, laut and permandangan. No duit raya, kuih raya mahupun makanan raya. Best takkkkkkkkkkkkkkkkk? hahahaha
Even raya 2011 plg trok, but aku still bersyukur sb aku masih sempat beraya bersama parents and adik beradik aku yg lain.
Al-fatihah kepada semua umat Islam yg telah meninggalkan kita. Moga rohnya dicucuri rahmat. Amin.

No comments: